Pārdošanas noteikumi

www.Aquapels.lv pārdošanas nosacījumi Pārdošanas noteikumi ir spēkā starp interneta veikala www.Aquapels.lv pircēju (turpmāk Patērētājs) un uzņēmumu Autokeemia OÜ, reģistrācijas kods 14660125, juridiskā adrese Linnavere tee 3, Soinaste, Tartumaa, Igaunija (turpmāk Interneta veikals www. .Aquapels.lv/ Autokeemia OÜ) un iepirkumu pakalpojumi. Papildus šiem noteikumiem tiesiskās attiecības, kas rodas, iegādājoties preces no www.Aquapels.lv interneta veikala Igaunijas Republikā, regulē Saistību tiesību likums (turpmāk VÕS), Patērētāju tiesību aizsardzības likums. (turpmāk TKS) un citi tiesību akti. Interneta veikals patur tiesības veikt izmaiņas pārdošanas noteikumos. Šīs izmaiņas ir atspoguļotas Pārdošanas noteikumu lapā. www.Aquapels.lv e-veikalā Jūs varat iegādāties preces un piegādāt izvēlētās preces ar kurjeru uz klienta norādīto adresi. Mūsu e-veikalā var iegādāties tikai preces ar pogu “Ielikt grozā”. Ja kādu iemeslu dēļ pasūtījumu www.Aquapels.lv e-veikalā nav iespējams aizpildīt, ar klientu sazināsies.

Veikt pirkumu

Lai veiktu pirkumu, e-veikalā izvēlieties vajadzīgās preces un nospiediet pogu “Pievienot grozam”. Iepirkumu grozam pievienotās preces un iepirkumu groza kopējās izmaksas ir pastāvīgi redzamas lapas labajā kolonnā, no kurienes ar pogām var pārvietoties gan uz iepirkumu grozu, gan tieši uz kasi. Dodieties uz grozu vai izrakstieties, lai veiktu pasūtījumu.

Veicot pasūtījumu

Pirkumu groza lapā klients var ievadīt savu kontaktinformāciju, pasūtījuma piegādes adresi un izvēlēties piegādes datumu. Pēc kontaktinformācijas ievadīšanas tiks parādīts iepirkumu groza saturs un jums tiks lūgts izvēlēties pasūtījuma saņemšanas veidu. Autokeemia OÜ izpilda e-veikalā veiktos pasūtījumus no pirmdienas līdz piektdienai no 09.00 līdz 15.00. Pasūtījumi, kas veikti pēc 15:00, tiks apstrādāti nākamajā darba dienā. Piegāde ārpus darba laika tiek veikta pēc atsevišķas vienošanās un klientam jāsazinās ar Autokeemia OÜ pa e-pastu info@pinnakaitse.ee

Pasūtījuma apmaksa

Ja visa informācija ir ievadīta pareizi, par pasūtījumu varat norēķināties ar pārskaitījumu vai skaidrā naudā pasūtījuma piegādes brīdī (ja klients preces izņem pats). Pēc pasūtījuma apstiprināšanas uz Jūsu e-pasta adresi nosūtīsim pasūtījuma apstiprinājumu ar rēķinu. Iesniegto pasūtījumu apstrādāsim pēc tam, kad mūsu bankas kontā būs saņemta rēķinā norādītā summa. Ja abonents vienas stundas laikā pēc pasūtījuma veikšanas neveic pārskaitījumu, pasūtījums tiek atcelts.

Preču atgriešana

ATTEIKŠANA NO LĪGUMA, PREČU ATgriešana Patērētājam ir tiesības atkāpties no Līguma (atteikties no Precēm) 14 kalendāro dienu laikā no Preču saņemšanas, aizpildot standarta atteikuma pieteikuma veidlapu (pieejama šeit). Atteikuma pieteikumu var aizpildīt arī Autokeemia OÜ, Linnavere tee 3, Soinaste, Tartumaa 61709. Atteikuma pieteikums un atgrieztās Preces pēc iepriekšējas vienošanās jānodod Autokeemia OÜ tirdzniecības pārstāvim vai kurjeram. Ar preču atgriešanu saistītās izmaksas sedz Klients. Klientam ir tiesības atkāpties no līguma (atdot Preces) tikai tad, ja preces ir nelietotas un nebojātas un aizzīmogotas oriģinālajā iepakojumā un ja preces ir uzglabātas attiecīgajai precei paredzētajos uzglabāšanas apstākļos. Atbilstoši Saistību tiesību likumam (LSG) 14 dienu atteikuma tiesības nav spēkā: nododot lietu, kuras lietošanas termiņš ir beidzies; nododot citus LPA 53.panta 4.punktā noteiktos Produktus. Ja Klients ir lietojis, sabojājis vai sabojājis atgrieztās Preces, Pārdevējam ir tiesības atteikties pieņemt Preces atpakaļ. Ja Pircējs ir atteicies no līguma un atgrieztās Preces ir kārtībā, Pārdevējs 10 darba dienu laikā pēc Preču atgriešanas norēķinu kontā atmaksā Klientam Preču izmaksas. PRETENZIJU IESNIEGŠANA Preču neatbilstības līguma nosacījumiem gadījumā Pasūtītājam ir tiesības atsaukties uz likumā paredzētajiem tiesiskās aizsardzības līdzekļiem. Ja Pārdevējs pārkāpj savas saistības, Pircējam ir tiesības pieprasīt saistību izpildi, atteikties pildīt parādā esošās saistības, pieprasīt atlīdzināt zaudējumus, samazināt cenu vai atkāpties no līguma. Pārdevējs nav atbildīgs par Preces neatbilstību līguma nosacījumiem, kas radusies Klienta rīcības un/vai bezdarbības, tai skaitā Preces nepareizas lietošanas vai nepareizas uzglabāšanas (neatbilstība uzglabāšanas nosacījumiem) dēļ. ). Klients apņemas ne vēlāk kā 24 stundu laikā pēc tās atklāšanas paziņot Pārdevējam par Preces neatbilstību, proti, iesniegt pretenziju. Sūdzību var iesniegt uz e-pasta adresi: info@pinnakaitse.ee vai uz Pārdevēja adresi Linnavere tee 3, Soinaste, Tartumaa 61709. Sūdzībā jānorāda Pircēja nosaukums un kontaktinformācija, pretenzijas iesniegšanas datums, preces defekts un pretenzijas saturs un jāpievieno pirkumu apliecinošs dokuments. Ja Klients sūdzības gadījumā nepiekrīt Pārdevēja piedāvātajam risinājumam, Patērētājam ir tiesības vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības pārvaldē un tajā izveidotajā Patērētāju strīdu komisijā, kuras kompetencē ir patērētāju strīdu izšķiršana.